*****

Samo se pravim da te nema

tu si u svakoj mojoj misli

nema trenutka da me nesto ne sjeti

na tebe

na tvoje oci

na tvoj glas

na tvoj osmjeh…

Muzika tiha dusu mi dira

pjevam na glas, a u meni lom

kida se dusa

kida se srce

ne mogu da disem gusi me bol.

Zar tvoje oci da ne gledaju zoru

budjenje sunca,

zrake kad umiju razbuktalu krosnju.

Zvijezde nocu kad prekriju nebo

tihi povjetarac kad mirise raznosi.

Ne mogu da se pomirim s sudbinom zlom

ne mogu da vjerujem jos uvijek u to

to mora da je greska

to mora da je laz

mozda jos snivam ruzan san.

Kad jutro ovaj san odnese

vratice se pjesma na usne tvoje

gledacu u oci prekrasne

glas ce da zvoni

smjeh ce da lijeci

ovu dusu sto umire …..

morskasol
Ma nema nista novo, mislim da sve vec znas....

6 komentara

Komentariši